Підтримка жінок, які живуть з ВІЛ, та уразливі до ВІЛ, в умовах COVID-19

09.12.2021
1374 Переглядів

З січня 2021 року БО «БФ «Клуб «Світанок» реалізує проєкт, спрямований на покращення доступу жінок до базових та розширених послуг у сфері громадського здоров‘я, в рамках співпраці з MdM GE за проектом “Посилення системи охорони здоров’я та життєстійкості громад на Донбасі, Східна Україна”, який фінансується Федеральним міністерством економічного співробітництва і розвитку Німеччини (BMZ TA).

Діяльність проекту спрямована на забезпечення стійкості послуг по сексуальному і репродуктивному здоров’ю в Донецькій області (ППТ), через підтримку існуючої моделі медико-соціальної допомоги на базі Клубу «Світанок» в 2021-2022 рр. і збільшення в подальшому (у 2023 г.) вкладу місцевих бюджетів в фінансування витрат з надання послуг для вразливих жінок. Заходи проекту спрямовані на забезпечення  потреб вразливих жінок, і кінцевою метою є допомога та підтримка конкретної жінці, у якої без нашого втручання набагато менше шансів подбати про себе, бути здоровою, уникнути стигми та дискримінації.

Ділимось з вами результатами діяльності в рамках ростку за перше півріччя поточного року.

Протягом першого кварталу 2021 р. були оголошені конкурси та відібраний персонал проекту. Згідно умов проекту проведено відбір організацій, що надають послуги з діагностичних досліджень, постачальника медикаментів та товарів медичного призначення. Про вибір постачальника транспортних послуг було оголошено на сайті zakupki.prom.ua. Закупівля оголошувалась двічі 23.04.21 р. та 05.05.21 р. Про закупівлю було проінформовано та запрошено до участі за першим оголошенням – 410 постачальник за другим – 131. Також було проведено телефоні переговори з постачальниками транспортних  послуг в регіоні.

Для презентації діяльності проекту були проведені робочі зустрічі з директорами КНП «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З ПРОФІЛАКТИКИ ТА БОРОТЬБИ ІЗ СНІДОМ», КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 м. Краматорськ», начальником медичної служби КНП «Обласний перинатальний центр м. Краматорськ» (ОПЦ) та партнерськими НУО, що працюють  в Донецькій області. Презентовано та узгоджено діяльність проекту з фахівцям Департаменту Охорони Здоров’я Облдержадміністрації Донецької області.

Розпочато аналіз  існуючих регіональних програм і стратегій в сфері охорони здоров’я та пакетів НСЗУ, підписаних профільними медичними закладами м. Краматорськ, для визначення адвокаційних цілій та плану дій.

Для розробки  адвокаційної стратегії, плану адвокаційних заходів та методів їх реалізації, організовано візит експерта з адвокації. Отримано експертний висновок, за яким розроблено план адвокаційних заходів у регіоні.

Згідно звітної документації та електронної бази даних обліку клієнток проекту, протягом січня-червня послуги проекту отримали 65 жінок, серед них:

  • 60 мають ВІЛ-позитивний статус
  • 13 жінок, які вживають наркотики
  • 1 внутрішньо переміщенна особа
  • 1 пацієнтка програми замістної підтримуючою

Командою проєкту за 6 місяців надано наступні послуги:

  • соціальний супровід 14 жінок, з них 4 вагітних жінок, дві з них народили в звітному періоді
  • надання підтримки з питань материнства жінкам з дітьми (47 осіб)
  • надання гуманітарної допомоги у вигляді гігієнічних наборів для 46 жінок, гінекологічних наборів для огляду – 2 жінкам, підгузки були закуплені для 10 клієнток з дітьми, дитяче харчування для 6 клієнток, засоби для догляду за дитиною для 11 жінок.
  • консультації соціальних працівниць з питань сексуального та репродуктивного здоров’я, зменшення ризику інфікування інфекцій, що передаються статевим шляхом
  • надання засобів контрацепції для 65 жінок (229 консультацій)
  • патронаж на дому – 5 жінок
  • скерування на прийом до дружнього лікаря, в притулки/кризові центри
  • покриття транспортних витрат для 4 клієнток – 6 послуг
  • покриття вартості лікування (медикаменти + товари медичного призначення) для 2 клієнток
  • покриття вартості діагностики для 12 клієнток, 20 досліджень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *